چربی سوزی در وقت اضافه!

:: چربی سوزی در وقت اضافه!



هیچ یک از افرادی که امروز با وزنه  200 کیلویی پرس  می‌زنند، تمرینات اولیه خود را با 200 کیلوگرم شروع نکرده اند. آن‌ها حتمأ صدها ساعت در باشگاه تمرین کرده‌اند و چند هزار کیلو وزنه کوچک و بزرگ را بلند کرده‌اند تا به این حد رسیده‌اند. البته این پایان کار نیست.
آن‌ها می‌بایست از این حد هم جلوتر بروند (این هفته 2 کیلو بیشتر و ماه بعد 9 کیلو و...) حال چه اتفاقی می‌افتد اگر یک بدن ساز تازه کار تصمیم بگیرد بدون در نظر گرفتن فرایند تدریجی پیشرفت، در همان ابتدا 200 کیلوگرم وزنه را بلند کند؟ مسلمأ این کار عاقبت خوبی نخواهد داشت.

ادامه مطلب
منبع : علم و عضله،اولین مجله الکترونیکی بدنسازی و تناسب اندامچربی سوزی در وقت اضافه!
برچسب ها : کیلو

4هفته تا بازوهای زرهی

:: 4هفته تا بازوهای زرهی


چهار هفته تمرین ویژه روی بازوها
بازوهای شما هرچه بزرگتر شود بازهم برای رشد آنها حرص خواهید زد این خصلت بعضی از آدمها است که همیشه طلب بیشتر می کند.البته هستند کسانی به یک حد خاص قانع می شوند اما اکثرانسان ها باز هم خواسته هایشان بیشتر می شود.البته اگر این خواسته ها در جهت مثبت باشد و خودش تبدیل به نیرویی محرک برای پیشرفت گردد خیلی موثر خواهد بود.
ادامه مطلب
منبع : علم و عضله،اولین مجله الکترونیکی بدنسازی و تناسب اندام4هفته تا بازوهای زرهی
برچسب ها :

10 اشتباه رایج در رژیم های لاغری

:: 10 اشتباه رایج در رژیم های لاغری

10 اشتباه رایج در رژیم های لاغری
در این مقاله به اشتباهات رایج مردم در رژیم های غذایی می پردازیم و علل شکست در رژیم های لاغری را با هم بررسی می کنیم.
1- برای لاغر شدن باید به خودتان گرسنگی بدهید.
اشتباه،اشتباه،اشتباه است.انجام دادن این کار تنها باعث از دست دادن عضلات می شود و درنتیجه آن بدن چربی را جایگزین عضلات از دست رفته می کند و این کار یعنی چاقی روز افزون.
2-کربوهیدرات ها خوب نیستند و نیازی به آنها ندارید.
رایج ترین اشتباهی که در مورد کربوهیدرات رخ می دهد

ادامه مطلب
منبع : علم و عضله،اولین مجله الکترونیکی بدنسازی و تناسب اندام10 اشتباه رایج در رژیم های لاغری
برچسب ها : رژیم ,رایج ,اشتباه رایج

سوالات عمده بدنسازی بانوان

:: سوالات عمده بدنسازی بانوان


ورزش بدنسازی امروزه یکی از پر طرفدارترین ورزشهای جهان است و مردان زیادی به این رشته ورزشی علاقه مند هستند . طبق آمار های رسمی فدراسیون جهانی بدنسازی در حال حاظر بدنسازی بیشترین ورزشکار جهان را به خود اختصاص داده است و پس از آن هنرهای رزمی به علت گستردگی فراوان در جنوب شرق آسیا و فوتبال رتبه های دوم و سوم را در اختیار دارند.

ادامه مطلب
منبع : علم و عضله،اولین مجله الکترونیکی بدنسازی و تناسب اندامسوالات عمده بدنسازی بانوان
برچسب ها : بدنسازی

اصول تغذیه برای تمرینات قدرتی

:: اصول تغذیه برای تمرینات قدرتی


اگر شما نسبت به تناسب اندام و تمرینات قدرتی خود تصمیم جدی گرفته‌اید لازم است همه استعداد و توانایی خود را برای رسیدن به این هدف به کار ببرید. متأسفانه، امروزه توصیه‌های بسیاری در زمینه تمرین قدرتی دور از حقیقت و افسانه‌ای بیش نیستند، حالا من قصد دارم اصول اساسی را با شما در میان بگذارم. با استفاده از این اصول ورزشکاران عزیز می‌توانند به آرزوی دیرینه خود رسیده و نتیجه لازم را بدست آورید. این اصول را برای تربیت و پرورش ورزشکاران در حد و اندازه‌های جهانی،ورزشکاران المپیک و قهرمانان دیگر توصیه نمود،و مدت پانزده سال به کار بسته‌ام.

ادامه مطلب
منبع : علم و عضله،اولین مجله الکترونیکی بدنسازی و تناسب انداماصول تغذیه برای تمرینات قدرتی
برچسب ها : اصول ,قدرتی ,تمرینات قدرتی

استروئیدهای آنابولیک و تستوسترون

:: استروئیدهای آنابولیک و تستوسترون


پرمصرف ترین داروی محرک در بین ورزشکاران می باشد و از همان موقعی که قدرت پروتئین سازی این داروها شناخته شد مصرف آنها بطور وسیع گسترش یافت . دکتر ویلیام تیلور از مشاوران کمیته المپیک ا یالت متحده درخصوص این داروها می گوید : اگر کودکی را با ترکیبی از ‏هورمون رشد و استروئیدهای آنابولیزان پرورش دهند غولی با قد دو متر و بیست و پنج سانتی متر 160 کیلو وزن از آب درمی آید.

ادامه مطلب
منبع : علم و عضله،اولین مجله الکترونیکی بدنسازی و تناسب انداماستروئیدهای آنابولیک و تستوسترون
برچسب ها :

اهمیت آب و نوشیدنی های ورزشی و طرز تهیه آن ها

:: اهمیت آب و نوشیدنی های ورزشی و طرز تهیه آن ها


 کم آبی: تعریق یکی از راه های حفظ دمای طبیعی بدن (۳۷ درجه سانتی گراد) است که نتیجه آن کاهش مایعات و الکترولیت های بدن (مواد معدنی مانند کلرید، کلسیم، فسفات، منیزیم، سدیم و پتاسیم) است و اگر به دقت مورد بررسی و معاینه قرار نگیرد منجر به کم آبی و نهایتاً افت گردش خون و سکته قلبی می شود.

ادامه مطلب
منبع : علم و عضله،اولین مجله الکترونیکی بدنسازی و تناسب انداماهمیت آب و نوشیدنی های ورزشی و طرز تهیه آن ها
برچسب ها :